Somos plurilingües

En el curso 2010-2011 el Colegio Losada puso en marcha las secciones bilingües en Primaria.

Desde el curso 2011-2012 somos Centro Plurilingüe, formando parte da Rede de Centros Plurilingües de Galicia.

El plurilingüismo implica el uso de español, gallego e inglés buscando una distribución horaria equitativa del currículo escolar. La implantación de este programa plurilingüe del Colegio Losada se hará de manera gradual (actualmente en el 1º, 2º, 3º y 4º cursos de Educación Primaria y Secundaria, en las asignaturas de Arts, Science, Biology y Technologies) y afectará de manera progresiva al resto del alumnado.

Derivado de nuestro compromiso de ofrecerles a nuestros estudiantes las mejores oportunidades de aprendizaje posibles, profesores nativos auxiliares de conversación de lengua inglesa imparten semanalmente divertidas clases, en las que los alumnos de infantil, primaria y secundaria practican la destreza oral y refuerzan sus competencias de cara el programa plurilingüe del Colegio Losada.

Plan plurilingüe del Colegio Losada

Materias plan plurilingüe:

– 1º E. Primaria: Ciencias Naturais (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (3
sesións semanais), Inglés (2)
– 2º E. Primaria: Ciencias Naturais (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (2
sesións semanais), E. Artística (2), Inglés (2)
– 3º E. Primaria: Ciencias Naturais (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (3
sesións semanais)
– 4º E. Primaria: Ciencias Naturais (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (2
sesións semanais), Inglés (3).
– 5º E. Primaria: Ciencias Naturais (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (2
sesións semanais), Inglés (3).
– 6º E. Primaria: Ciencias Naturais (2 sesións semanais), Educación Artística –
sección Plástica- (1 sesión semanal), Inglés (3).
– 1º E.S.O.: Educación Plástica e Visual (2 sesións semanais) e Inglés (3 sesións),
Lingua Francesa (2)
– 2º E.S.O.: Tecnoloxías (3 sesións), Inglés (3), Francés (2)
– 3º E.S.O.: Educación Plástica e visual (2 sesións), Tecnoloxía (2), Inglés (3),
Francés (2)
– 4ª E.S.O.: TIC (3 sesións), Inglés (3 sesións), Francés (3).

Materias en inglés:

– 1º E. Primaria: Ciencias da Natureza (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (3 sesións semanais)

– 2º E. Primaria: Ciencias da Natureza (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (2 sesións semanais) e Educación Artística- sección Plástica (1 sesión).

– 3º E. Primaria: Ciencias da Natureza (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (3 sesións semanais)

– 4º E. Primaria: Ciencias da Natureza (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (2 sesións semanais)

– 5º E. Primaria: Ciencias da Natureza (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (2 sesións semanais) e Educación Artística – sección Plástica (1 sesión).

– 6º E. Primaria: Ciencias da Natureza (2 sesións semanais) e Educación Artística – sección Plástica (1 sesión).

– 1º E.S.O.: Educación Plástica e Visual (2 sesións semanais) e Bioloxía e Xeoloxía (4 sesións).

–  2º E.S.O.: Física e química (3 sesións semanais) e Tecnoloxías (3 sesións).

– 3º E.S.O.: Bioloxía e Xeoloxía  (2 sesións), Tecnoloxías (2 sesións) e Educación Plástica e visual (2 sesións).

–  4ª E.S.O.: Tecnoloxías da Información e Comunicación (3 sesións)

Materias en inglés:

– 2º E. Primaria: Ciencias da Natureza (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (2 sesións semanais) e Educación Artística – sección Plástica (1 sesión).

– 3º E. Primaria: Ciencias da Natureza (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (3 sesións semanais)

– 5º E. Primaria: Ciencias da Natureza (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (2 sesións semanais) e Educación Artística – sección Plástica.

– 1º E.S.O.: Educación Plástica e Visual (2 sesións semanais) e Bioloxía e Xeoloxía (4 sesións).

– 2º E.S.O.: Ciencias da Natureza (3 sesións semanais) e Tecnoloxías (3 sesións).

– 3º E.S.O.: Bioloxía e Xeoloxía  (2 sesións), Tecnoloxías (2 sesións) mais Educación Plástica e visual (2 sesións).

– 4ª E.S.O.: Tecnoloxía (3 sesións), Educación ético-cívica (1 sesión).

Seccións bilingües:
  • 6º E. Primaria: Educación Artística – sección Plástica (1 sesión).

Materias en inglés:

– 1º E. Primaria: Ciencias da Natureza (2 sesións semanais) e Ciencias Sociais (3 sesións semanais)

– 2º E. Primaria: Coñecemento do medio natural, social e cultural (4 sesións) e Educación Artística – sección Plástica (1 sesión).

– 4º E. Primaria: Coñecemento do medio natural, social e cultural (4 sesións)

– 1º E.S.O.: Educación Plástica e Visual (2 sesións semanais) e Ciencias da Natureza (4 sesións).

– 4ª E.S.O.: Tecnoloxía (3 sesións), Educación ético-cívica (1 sesión).

Materias en inglés:

– 1º E. Primaria: Coñecemento do medio natural, social e cultural (5 sesións semanais).

– 2º E. Primaria: Coñecemento do medio natural, social e cultural (4 sesións) e Educación Artística- sección Plástica (1 sesión).

– 3º E. Primaria: Coñecemento do medio natural, social e cultural (5 sesións).

Seccións bilingües:

• 4º E. Primaria: Educación Artística – sección Música.

Materias en inglés:

– 1º E.S.O.: Educación Plástica e Visual (2 sesións semanais).

Rúa Baixada ao Capitán, 31-37
36214, Vigo

cpr.losada@edu.xunta.es

986 266 427 – 986 253 248