Reunión Pais/nais 4º De E. Infantil: Presentación E Medidas

Reunión pais/nais 4º de E. Infantil: Presentación e medidas

Comezamos o curso 2020/2021!

As reunións informativas sempre foron fundamentais para saber cómo se desenvolverían as actividades do curso, pero nestes momentos son incluso máis importantes. Queremos que este ano continúe coa maior normalidade posible e que desde pequenos ata maiores a colaboración marque as boas pautas unha vez máis.

Información importante

Para aqueles pais/nais de alumnos/as de 3 anos (4º de E. Infantil) que non puidéchedes asistir á reunión online e queredes ter toda a información, podedes acceder á presentación facendo click nas seguintes ligazóns:

Versión PDF > Reunión 4º de infantil

Versión Power Point> Reunión 4º infantil

Qué se recolle nos documentos?

Encontraredes a información dividida por bloques relacionada con:

• Medidas preventivas Cov-19

• Horarios lectivos

• Qué levar a clase

• Traballos na aula

Ante cualquer cuestión, sempre podedes poñeros en contacto co centro a través do formulario de contacto da web. Tamén podedes chamarnos (986 266 427) ou escribirnos directamente a cpr.losada@edu.xunta.es

Entre todos, conseguiremos que este curso siga correctamente!