SWAP Photo Contest

Desde o proxecto SWAP Erasmus convidamos a todos os alumnos e alumnas da etapa de Secundaria dos centros participantes a participar no noso Concurso de Fotografía para concienciar sobre o cambio climático. A interacción dos seres humanos co mesmo afectan a nosa saúde, medio ambiente e economía. Se es estudante de Secundaria, convidámosche a participar captando o que significa vivir nun mundo cambiante baixo estas dúas categorías: impacto do cambio climático e solucións ao cambio climático.

TEMAS

Os estudantes poden mostrar como o cambio climático e/o a interacción do ser humano impactaron negativamente na súa vida, saúde, contorna, natureza, economía local ou sociedade. Tamén poden mostrar como a acción positiva pode axudar a deter ou retardar o cambio climático.

NORMAS

• Cada alumno poderá presentar un máximo de dúas fotografías orixinais sobre o tema. Deben ter todos os dereitos de autor do material enviado.
  • As fotografías enviaranse por correo electrónico á seguinte dirección:
    swap.erasmusproject@gmail.com. No correo electrónico débese indicar Apelido, Nome, Nivel e Nome do Colexio.
  • Todas as fotografías serán subidas e mostradas no Twinspace.

• As fotografías poden ser en branco e negro ou en cor.
  • As imaxes non deben ter menos de 1 MB nin máis de 5 MB e deberán presentarse en formato JPEG.
  • As imaxes deberán ter un tamaño mínimo de 20 x 15 cm.

PRAZOS

• O prazo de presentación de fotografías estará aberto de o 10 de marzo de 2023 ao 31 de marzo de 2023, ambos os incluídos.
  • A selección de 12 fotografías finalistas por parte do xurado realizarase entre o 10 e o 14 de abril.
  • As fotografías gañadoras publicaranse  en Redes Sociais entre o 17 e o 21 de abril.

• Haberá 3 gañadores, cada un dos cales gañará fantásticos premios.
  • As fotografías dos gañadores e dos outros 9 finalistas expoñeranse no salón de actos da escola de español durante a semana de intercambio de abril.