Saltear al contenido principal
ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 24/25 + INFO

Un equipo formado por cinco alumnos/as de 4o ESO representou ao Colexio na fasrexional da Olimpiada sobre a Unión Europea celebrada en Santiago de Compostela. Na capital de Galicia participaron activamente e con moito acerto nunha masterclass sobre a UE…

Leer más

Os nosos vagalumes! Na clase de STEAM, creamos uns vagalumes para traballar a luz natural no medio. Os nenos e nenas empregaron botellas de plástico recicladas, diseñaron as partes do corpo dos seus insectos e comprobaron a luminosidade das súas creacións.…

Leer más

Este miércoles 28 de febrero recibimos en nuestro cole la visita de Carlos López Ardao, profesor de la Escuela de Ingeniería de Telecomunicaciones (ETSET) de Vigo, que vino a charlar con el alumnado de 1° y 2° ESO sobre la…

Leer más

Los peques de 2º EP han recibido la visita del pirata Kaxiano, quien ha dejado su rastro en forma de enigmas, pistas y retos que deberían seguir y resolver en equipos cooperativos para encontrar un misterioso tesoro.  Y finalmente lo…

Leer más

Hoxe 27 de febreiro o alumnado de 1º da ESO realizou unha visita ao Concello de Vigo para facer un percorrido guiado polos servizos municipais de máis interese como a Sala dos plenos, onde fomos recibidos pola concelleira de educación…

Leer más

Estudiantes de 1º y 2º de ESO vivieron una jornada educativa fascinante en su visita al Centro Tecnológico de ANFACO-CECOPESCA. Allí, descubrieron los secretos del clúster marino y alimentario. Una experiencia que fomenta el aprendizaje práctico y el interés por…

Leer más
Volver arriba