ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 24/25 + INFO
Os Alumnos De 3º ESO Fan Unha Práctica De Bioloxía E Xeoloxía

Os alumnos de 3º ESO fan unha práctica de bioloxía e xeoloxía

A disección de órganos é unha práctica fundamental no estudo da anatomía e fisioloxía humana. Neste caso, os alumnos e alumnas de 3º ESO na asignatura de bioloxía e xeoloxía realizaron a disección de corazón, pulmón e ril de vaca, porco e cordeiro. Esta práctica permite ao alumnado comprender a estrutura interna destes órganos, así como a súa relación con outras partes do corpo e as súas funcións específicas.

Os principais obxectivos son: Identificar as principais estruturas anatómicas do corazón, pulmón e ril, comprender a función de cada unha destas estruturas no corpo humano, observar e describir as diferenzas anatómicas entre os órganos diseccionados e adquirir habilidades prácticas en técnicas de disección e manexo de instrumentos cirúrxicos.

En resumo, a práctica da disección de corazón, pulmón e ril é unha ferramenta inestimable na educación das ciencias da saúde, que proporciona aos estudantes unha experiencia práctica que complementa a súa aprendizaxe teórica e prepáraos para futuras investigacións e prácticas clínicas.