Rubén Iglesias, Ex-alumno Do Colexio Losada, 5ª Mellor Nota De España No Exame FIR

Rubén Iglesias, ex-alumno do Colexio Losada, 5ª mellor nota de España no exame FIR

No Colexio Losada esforzámonos cada día en formar e preparar aos nosos alumnos para o seu futuro, e con noticias como a que publicou La Voz de Galicia fainos sentir que imos polo bo camiño. Rubén Iglesias, antigo alumno do noso colexio, obtivo a quinta mellor nota de España no exame de farmacéuticos internos residentes (FIR).

Queremos transmitirlle a nosa máis sincera noraboa de parte de todo o equipo docente e felicitarlle polo seu traballo. ¡Dende o Colexio Losada desexamoste toda a sorte do mundo, maila que sabemos que este é só o comezo dun futuro repleto de éxitos!