Colexio Losada

Centro de Ensino Plurilingüe

O Colexio Plurilingüe Losada é un centro de ensino Plurilingüe Concertado pola Xunta de Galicia que con dous modernos centros de recente creación.

O Plan de ensinanzas plurilingües desenrólase co fin de fomentar a competencia lingüística do alumnado nos idiomas galego, castelán e inglés, recibindo un terzo das materias en lingua galega, un terzo en lingua castelá e un terzo en lingua inglesa.

E. Infantil | E. Primaria | E. Secundaria | E. Especial

Solicita información
Somos<br />
Plurilingües

Somos
plurilingües

O plurilingüismo implica o uso de español, galego e inglés buscando unha distribución horaria equitativa do currículo escolar.

Niveis De Ensino

Niveis de ensino

Somos un Centro Plurilingüe que imparte as ensinanzas que corresponden os diferentes niveis de ensino entre 3 e 16 anos.

Actividades<br />
Curriculares

curriculares

Ofértanse actividades complementarias co obxectivo de desenrolar a personalidade, as calidades e os intereses do alumno.

Programa<br />
Jules Verne

Jules Verne

Proxecto multidisciplinar no que se traballará en español, francés e inglés desenrolando diversas actividades en torno ó autor e a sua obra.